goodmemories

اگه از محصولات ما با برند پلی فکتوری استفاده میکنید، پس ما احتمالا در خاطرات خوب شما یا کودکتون سهیم هستیم .

ما برای این حس خوب ارزش بالایی قائلیم و تلاش میکنیم  نگرانی های شما ر و در رابطه با  از دست دادن  اسباب بازی های برند پلی فکتوری (بخاطر خرابی اونها ) برطرف کنیم . تا بتونید مجددا از اونها  لذت ببرید.

 

پس هر زمان که اسباب بازی تون بعد از استفاده  مکرر نیاز به تعمیر داشت  فقط کافیه با ما تماس بگیرید .

متخصصان پلی فکتوری بعد از بررسی  تا حل مشکل همراه شما خواهند بود.

خدمات پس از فروش ما میتونه از راهنمایی و مشاوره فنی قبل از خرید تا عیب یابی و رفع اشکال محصول خریداری شده، تعمیرات تخصصی و تهیه قطعات یدکی  و لوازم جانبی  برای اسباب بازی دوست داشتنی و مورد علاقه تون باشه. 

help

مراحل ثبت درخواست  تعمیر :

۱- مشاوره و هماهنگی با کارشناسان واحد خدمات پلی فکتوری  از طریق راه های تماس تلفنی

۲- (۰۲۶۳۴۸۱۵۳۱۰  داخلی ۲

۳-  و یا  شماره همراه ۰۹۳۶۱۷۵۳۹۶۸ و

۴-  و یا ایمیل (services@Playfactory.ir)  

۲- ارسال محصولات نیازمند تعمیر  از طریق پست به آدرس  هماهنگ شده 

۳- بررسی هزینه تعمیرات بعد از بررسی و عیب یابی کارشناسان واحد خدمات و تآیید اون 

۴- تحویل محصول ارسال شده پستی به آدرس شما 

 

لیست محصولاتی که شامل خدمات تعمیرات  هستن :

– تمام محصولات با برند پلی فکتوری

– تمام ماشین ها با برند رستار

خدمات تعویض کالا

درخواست تعویض (آسیب یا ایراد فیزیکی بعد از خرید) :

اگه بعد از خرید متوجه آسیب یا ایراد فیزیکی در محصول شدید نگران نباشید ، میتونید اون  رو تعویض کنید. فقط  دقت کنید که باید تمام شرایط زیر  رو رعایت کرده باشید:

  • حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول به واحد خدمات پس از فروش اطلاع رسانی کنید . (از طریق تلفن ،ایمیل و یا مراجعه حضوری)
  • لازمه کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری بشه و از دور ریختن اون جدا خودداری کنید.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیره که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پلی فکتوری بازگردانده بشه.
  • از برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس و یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره یا مخدوش کردن اون خودداری کنید.

طریقه ارسال کالای مرجوعی

۱- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

۲- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پلی فکتوری جداً، خودداری کنید.

۳- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خودش به ‏خوبی بسته‌بندی بشه و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال بشه.

۴- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن اون، امکان استفاده از ضمانت بازگشت رو از بین میبره. (در صورت لزوم، توضیحات خود رو پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس زیر ایمیل کنید services@playfactory.ir و یا یا با  شماره های تماس  ذکر شده هماهنگ کنید.

خدمات انصراف از خرید 

اگر به هر دلیل از خرید خود منصرف شدید، نگران نباشید. اگه محصول شما همه شرایط زیر رو داشته باشه میتونید  اون رو برگردونید.

-محصول استفاده نشده باشه.

-محصول باز نشده باشه.

-هیچ گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمب، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک انجام نشده باشه.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش پلی فکتوری

هر لحظه  میتونید برای مشاوره با کارشناسان واحد خدمات پلی فکتوری  از طریق راه های تماس تلفنی (۰۲۶۳۴۸۱۵۳۱۰  داخلی ۲) و ایمیلی (services @Playfactory.ir)  و یا شماره و واتس آپ   ۰۹۳۶۱۷۵۳۹۶۸ اقدام کنید.

“پلی فکتوری ،یک هیجان باحال تموم نشدنی”